नेपाली चलचित्रका लागि अविष्मरणीय वर्ष ‘२०८१’
नेपाली चलचित्र अनि यसका बिबिध पक्ष्य हरुको सत्य तथ्य र भर पर्दो सुचना दिने यक मात्र कार्यक्रम सिनेमा नेपाल मा तपाइलाई हार्द्धिक स्वागत छ म हु चलचित्र कर्मी बाल कृष्ण खनाल
aaj hami 2081 sal ma release vayaka mukhaya chalachitra haruko satik samikshya garnechhau
kirpaya video lai antim samm hernu hola
१. पूर्णबहादुरको सारङ्गी
-
रिलिज मिति: ३१ अक्टोबर २०२४ (लक्ष्मी पूजाको अवसरमा) Makalu Khabar
-
कलाकारहरू:
-
विजय बराल (पूर्णबहादुर गन्धर्व)
-
प्रकाश सपुत (कमल बहादुर गन्धर्व)
-
स्वयम केसी (कान्छा)
-
अञ्जना बराइली (बाटुली)
-
-
बक्स अफिस सङ्कलन:
-
नेपालमा: ४९.२५ करोड रुपैयाँ (४२ दिनमा)
-
विदेशमा: २३.३५ करोड रुपैयाँYubraj Stha+1juksun.com+1
-
कुल: ७२.६ करोड रुपैयाँ
-
-
निर्देशक: सरोज पौडेल
-
कथा संक्षेप: एक संघर्षरत एकल पिताले गरिबीको सामना गर्दै आफ्नो संगीत प्रतिभाको माध्यमबाट छोरालाई प्रेरणा दिन्छन् र राम्रो भविष्यको सपना देख्छन्।
२. १२ गाउँ
-
बक्स अफिस सङ्कलन: पहिलो चार हप्तामा २५.५० करोड रुपैयाँ
३. छक्का पञ्जा ५
-
विवरण उपलब्ध छैन।
४. अञ्जिला
-
रिलिज मिति: १३ मार्च २०२५ (२९ फाल्गुन २०८१)Neplych
-
कलाकारहरू:
-
दयाहाङ राई
-
अञ्जिला तुम्बापो सुब्बा
-
सृजना सुब्बा
-
माओत्से गुरुङ
-
विजय बराल
-
बुद्धि तामाङ
-
-
निर्देशक: मिलन चाम्स
-
कथा संक्षेप: नेपालको महिला राष्ट्रिय फुटबल टोलीकी गोलकिपर अञ्जिला तुम्बापो सुब्बाको जीवनमा आधारित। चलचित्रमा अञ्जिलाले आफैंको भूमिका निर्वाह गरेकी छिन्। Neplych
५. बोक्सीको घर
-
रिलिज मिति: २६ अप्रिल २०२४
-
कलाकारहरू:
-
केकी अधिकारी (जुनु)
-
शुपला सापकोटा
-
स्वेच्छा राउत
-
सुलक्षण भारती
-
रमा थापालिया
-
सुष्मा निरौला
-
जीवन बराल
-
सविन बास्तोला
-
-
बक्स अफिस सङ्कलन: ५१ दिनमा करिब १०.२ करोड रुपैयाँ
-
निर्देशक: सुलक्षण भारती
-
कथा संक्षेप: काठमाडौँकी एक पत्रकारले ग्रामीण गाउँमा बोक्सी आरोपको अनुसन्धान गर्छिन्, जसले समाजमा रहेका अन्धविश्वास र सामाजिक मुद्दाहरू उजागर गर्छ। juksun.com
६. होस्टल ३
होस्टल ३' नेपाली चलचित्र शृङ्खलाको तेस्रो भाग हो, जसले होस्टल जीवनका रमाइला र चुनौतीपूर्ण पाटाहरूलाई उजागर गर्छ। सशान कँडेलको निर्देशनमा बनेको यो चलचित्रमा पारस बम ठकुरी, सिमरन पन्त, आशिष घिमिरे, पदम तामाङ, हेना नगरकोटी, रिहान गिरी, र समा पराजुली लगायतका कलाकारहरूको अभिनय रहेको छ।
बक्स अफिस सङ्कलन:
-
पहिलो हप्ता: चलचित्रले पहिलो हप्तामा कुल ४ करोड ३२ लाख रुपैयाँको ग्रस सङ्कलन गरेको छ, जसमा काठमाडौं उपत्यकाबाट २ करोड ३० लाख रुपैयाँ र उपत्यका बाहिरबाट २ करोड २ लाख रुपैयाँ रहेको छ।
-
१४ दिनमा: राष्ट्रिय चलचित्र विकास बोर्डका अनुसार, चलचित्रले १४ दिनमा ३ करोड ६७ लाख रुपैयाँ सङ्कलन गरेको छ। Log in or sign up to view
-
२१ दिनमा: चलचित्रको २१ औं दिनसम्मको बक्स अफिस सङ्कलन सम्बन्धी विस्तृत जानकारी उपलब्ध छैन।
समीक्षा:
यो चलचित्रले होस्टल जीवनका विविध पाटाहरूलाई मनोरञ्जनात्मक तरिकाले प्रस्तुत गरेको छ। कलाकारहरूको अभिनय, विशेष गरी नयाँ पुस्ताका कलाकारहरूको प्रदर्शन, दर्शकहरूद्वारा प्रशंसित भएको छ। चलचित्रको कथा, संवाद, र निर्देशनले युवा दर्शकहरूलाई आकर्षित गरेको देखिन्छ।
‘पूर्णबहादुरको सारङ्गी’ ले सञ्चार तथा सूचना प्रविधि मन्त्रालयअन्तर्गतको सेन्ट्रल म्यानेजमेन्ट टिकट सिस्टम (बक्सअफिस)मा रु ४६ करोड ८० लाख (ग्रस) कारोबार गर्यो । जसले नेपाली चलचित्रका लागि विसं २०८१ मा मात्रै नभई नेपाली चलचित्रको इतिहासमै ‘रेकर्ड’ दर्ज गर्यो । नेपालको गामीण परिवेश र सामाजिक विषयवस्तुलाई उजागर गरी सामाजिक चेतना अभिवृद्धिमा समेत महत्वपूर्ण भूमिका खेलेको चलचित्रकर्मीहरू बताउँछन् ।
यसले सुस्ताएको नेपाली चलचित्र क्षेत्रलाई उत्साहित मात्रै बनाएन, नेपाली दर्शकलाई हलसम्म ल्याउने वातावरण पनि बनायो । यसर्थमा पनि नेपाली चलचित्रका लागि २०८१ साल अविष्मरणीय बन्न पुगेको छ किनकि यस वर्ष प्रदर्शन भएको चलचित्र ‘पूर्णबहादुरको सारङ्गी’ सर्वकालीन सफल चलचित्र बनेको छ । यसका साथै चलचित्र ‘डिग्री माइला’, ‘बोक्सीको घर’, ‘छक्का पञ्जा ५’, ‘१२ गाउँ’, ‘होस्टेल ३’ र ‘अञ्जिला’ ले राम्रो व्यापार गरेका छन् । प्रदर्शन हुन बाँकी रहेका तीन चलचित्र ‘वसन्त’, ‘पिताम्बर’ र ‘कर्मा’ ले पनि राम्रो व्यापार गर्ने अनुमान गरिएको छ ।
अभिनेता प्रदीप खड्काले नेपाली चलचित्रका लागि यो वर्षको सुरुआत राम्रो भए झैँ अन्त्य पनि सुखद हुने विश्वास व्यक्त गरे । उनले भने, “यो वर्ष भिन्न भिन्न विषयका चलचित्र प्रदर्शन भए, वर्षको सुरुआत निकै राम्रो रह्यो । इतिहास रच्ने चलचित्रदेखि नयाँ अनुहारलाई पनि दर्शकले विश्वास गरेको पाइयो । यस वर्षको अन्त्य पनि सुखद हुने विश्वास लिएको छु ।”
यो वर्ष विशेषगरी नाम चलेका कलाकारभन्दा पनि विषयवस्तुमा आधारित चलचित्रमा दर्शक आकर्षित भएका छन् । चलचित्रमा विषयवस्तु वा कथा आकर्षणको केन्द्र हुनु सुखद रहेको निर्देशक मिलन चाम्सले बताए । “चलचित्रको कथामा दर्शक आकर्षित हुनु चलचित्रकर्मीका लागि सुखद विषय हो किनकि कलाकारमा केन्द्रीत हुँदा त्यहाँ रचनात्मक पक्ष कमजोर हुनसक्छ । यसले नयाँ चलचित्रकर्मीलाई पनि प्रेरणा दिन्छ”, निर्देशक चाम्सले भने ।
उनले निर्देशन गरेको प्रदर्शनरत चलचित्र ‘अञ्जिला’ मा दर्शकको आकर्षण राम्रो छ । राष्ट्रिय महिला फुटबल टोलीकी कप्तान तथा गोलरक्षक अञ्जिला तुम्बापो सुब्बाको जीवनीमा आधारित चलचित्रले प्रदर्शनको २० दिनमा देशव्यापी रु छ करोड ४५ लाखको व्यापार (ग्रस) गरेको सञ्चार तथा सूचना प्रविधि मन्त्रालयअन्तर्गतको बक्सअफिसमा उल्लेख छ ।
Comments
Post a Comment